Sjuk idag

Hej
Har som rubriken säger varit hemma idag. Jag vakande vanlig tid och började göra mig i ordning. Men sen så kände jag mig inte så bra så jag bad pappa sjuk anmäla mig. Sen så satt jag bara i sängen och tog det lungt ett tag. Dennis åkte och handlade lite och jag gjorde mat. Sen kom Dennis hem då åt jag lite choklad och gick och la mig. Sov i 2 timmar sen vakande jag av att Rasmus kom hem och var skit jobbig typ väckte mig. Jag dampade på honom sen gick jag ut till kaninerna. Och nu sitter jag här uppe och chattar lite med Ebba.

Ska snart gå och ta ansiktmask och titta på någon bra serie. Blir antingen Greys Anatomy eller en annan serie som jag inte kommer ihåg vad den heter.

Tänkte visa lite twilight saker i mitt rum (ursäkta skit dåliga bilder):

Måste rätta till några posters annars är det bra ;) <3 Tyvärr kom inte alla posters med på bild.

Min lilla tavla premiär biljetter, biljetten till hovet, Bilden när jag träffade Edi och en sak från mässan.

Tavla jag målat, men den är långt ifrån klar!

Och det bästa till sist:

Min twilight säng :'D <3

/Hanna


Kommentarer
Postat av: lollo

Berätta om mina saker också<333

2010-10-11 @ 19:09:54
URL: http://avloollo.blogg.se/
Postat av: linnea

haha om du tycker om twilight så ska du se parodien som är tubbelt så bra :P <3

ps bra blogg :D <3

2010-10-15 @ 16:23:01
URL: http://linneasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0