Onsdag

Hej!

Idag är det ju onsdag och skolan har typ varit en vanlig dag. Fast på Engelskan så jobbar vi i grupper och typ hittar på en egen skola och den som har bäst skola vinner godis :D Fast vi får inte veta vem som vinner förns imorn.. Spännande :)

Efter skolan så gick jag hem till Cleo. Vi åt mellis och pratade, sen så försökte vi göra choklad mousse men det blev väldigt misslyckat för Cleo hade ingen grädde så vi använde typ någon skum sak :P Sen så spelade vi dator och lite senare åkte jag hem.
Då gick jag och pappa och handlade och jag köpte godis till fredag. Då ska vi titta på film och äta godis istället för NO :) Men jag har lagt ner det i en låda så jag inte ska äta upp allt ;P hehe..







Måste fortsätta med franskapluggandet nu ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0