Mys Mys

Hej!

Nu ligger jag och tar det lungt i sängen. Känns skönt att inte ha miljoner läxor för en gångs skull. Imorgon ska jag faktiskt ta och klaga på alla läxor, vi har typ 9 st i veckan eller nåt ;P Men nu ska jag vara glad och inte tänka på det!

Har faktiskt många saker att vara glad över. Statestiken har gått upp och igår hade jag 36 besökare vilket jag är ganska nöjd med. Just nu ligger det på 22 men de kanske höjs till kvällen , vem vet ;) Annars så är jag nöjd med det med, är glad att iaf någon läser min blogg :P
Sen så är jag också glad för att jag tror att SO provet idag gick ganska bra. I hope so :)
Och sen så är det ännu 2 saker jag är glad över.. 1. Det är ganska många som röstat på Veckans Blogg, vilket är väldigt kul! 2. Jag har gått upp en nivå i Baking Life ;P hehe..

Nu ska jag ta och plugga lite inför Franska provet. Har inte orkat det än... :P



Vill tillbaka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0