Godmorning :D

Idag är jag väldigt sugen på att göra nåt emd en kompis. Jag vill gärna gå på bio och antingen se The Last Airbender, 1000 gånger starkare eller kanske I Rymden finns Inga Känslor. Men helst vill jag se The Last Airbender eftersom Jackson är med i den <3

Jag glömmde att säga att jag kommer säga vilka som går vidare till röstningen i Veckans Blogg tävlingen imorgon :) Det har redan ganska många som har anmält sig så det är kul! Ska försöka fixa så det inlägget är klistrat högst upp.


Jackson <3 (Han spelar Sokka i The Last Airbender och Jasper i TTS)

Kram


Kommentarer
Postat av: Isabell Peterssons

hej, hur är det med dig idag då? :)

2010-10-16 @ 09:56:31
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0