Freadag

Hej Bloggen!

Vaknade runt 10 idag och märkte då att det snöade. Fattade då att det inte skulle bli någon krattning idag. Gick upp och åt frukost framför tvn. Sen kom en trött pappa ner, han hade försovit sig ;) Pappa fattade också att jag inte kunde kratta idag så han sa att jag kunde göra det någon annan dag när snön är borta. Så jag är helt ledig idag!

Efter det släppte jag ut kaninerna en timme. Lilleman gillade inte snön han gävde upp en gräsplätt där han satt och åt gräs resten av timmen, medans Gucci värkade älska snön hon sprang runt som en galning och grävde och sprätte runt. Efteråt såg hon ut som en liten snöboll :P Sötnöten <3

Sen så var jag hungrig och det blev nudlar. Jag bråkade lite med dennis som la ner ett ruttet ägg bland mina kokande nudlar. Sen så åt jag upp och gick upp mot skolan. Där träffade jag Cleo och Inez men dom hade typ brottom eller nåt för dom bara gick :P :/

Sen så gick jag hem och lite senare kom Gabbe som väntade på bussen. Jag och Gabbe tog lite bilder sen så behövde hon gå.

Och nu sitter jag här och spelar Baking life. Har också sett det nya Vampire Diaries avsnittet. Det var sjukt bra, men fett sorligt började nästan gråta :( <3



Vi tog 20 bilder och ändå blev den här den bästa ;P?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0