19.48

Hej Bloggen!

Idag har jag inte bloggat så bra, men jag sak försöka ändra på det. Men det är så svårt att hinna med bara. Vi slutade typ kl 4 idag sen så kom jag hem åt mellis och chillade lite framför tvn och hux flux var kl halv 6. Då måste man ut till kaninerna en timme och sen så är det läxorna som gäller. Hur ska man hinna med att blogga då?

Och idag har jag haft riktigt dålig statistik så då känner man sig inte så sugen heller.
Men nej nu ska jag sluta vara så gnällig och vara glad. För det är faktsikt snart vinter, vilket innebär inte endast massa slask och mörker utan också JULAFTON! Jag har redan börjat skriva en önskelista till och med. Kanske är lite töntigt att skriva önskelistor men annars glömmer jag ju bort allt jag önskar mig :P

Här en sak som står högst upp på listan:


Tyvärr kostar den 3 500 men om jag har väldigt tur så kanske jag får den ändå.. Wacom Intuos4 in my heart ;)


Kram




Kommentarer
Postat av: littlemonkeys

Nu har vi veckans blogg! Vinnaren utses på fredag!



:)



Kram littlemonkeys

2010-10-19 @ 12:16:03
URL: http://littlemonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0