You Never See Me Again

Idag har jag inte gjort något särskilt, haft vanlig skoldag bara. Orkade inte släppa ut kaninerna idag heller. Så Gabbe har lovat mig att vi ska prata i telefon imorgon så båda orkar ut i mörkret ;)

Nu har jag precis tittat på lite Gossip Girl (somvanligt). Jag ska nog ta och sätta på ett avsnitt till faktiskt, så bra serie!

Imorgon ska vi föresten till HSB. Men vi slutar ändå som Cleo och Gabbe som är i en annan grupp, så vi kan nog vara med dom :) Ska bli kul att vara liksom det gamla gänget! Eller ja Ebba är ju inte med, men nästan det gamla gänget dårå..


Sitter också och lyssnar på lite September låtar, hon har gjort ganska många kända faktiskt. Men jag visste inte att det var hon som gjort dom.


Kommentarer
Postat av: louise & inez

läs din mail :DDDD <333333(på din iphone!!)

2010-11-30 @ 10:19:55
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0