Vad ska jag ha för rubrik?

Hej!

Just nu sitter jag här hemma. När jag kom hem så började jag med att göra lite mat (eftersom vi slutar innan lunchen) och så hade jag tänkt att titta på vampire diaries. Men av någon anledning hade det inte kommit upp?
Så jag gick och tittade på lite tv istället. Efter det så gick jag ut till kaninerna och släppte ut Lilleman och Gucci i sin hage. Sen så började jag fixa lite så att kaninen som jag ska åka och hämta idag också kommer få en bur ;) Vi ska nämligen bygga en i helgen men tänkte göra en tillfällig idag så han har någon stans att bo.

Nu är det iaf fixat och jag har nu pratat lite med pappa om när jag ska åka och så. LÄNGTAR så mycket nu asså! Jag vill bara att han ska vara här nu! Aja nu ska jag nog gå ut och göra i ordning en transportbur och sen ta bussen upp till slussen och möta pappa. Eller kanske inte, jag ska ju inte åka förens typ 20 över 4 men jag kan inte vänta längre :P



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0