Söndag

Hej bloggen!

Jag tänkte skriva lite om vad jag har gjort idag.
Jag vaknade vid 10 och satt då och tittade lite på Harry Potter. Sen ungefär kl 11 så gick jag ut med pappa och plockade ut lite vertyg och sånt från igår. Sne tog jag och städade kaninburarna och fixade det snyggt i kaninhuset. Släppte ut kaninerna också, den nya lillskiten är verkligen hur snäll som helst följer än var man än går som en liten hund och slickas och gosar i knät.

Sen vid 1 så gick jag in igen och chattade lite med Louise. Vi skulle igentligen gå på bio men alla platser var slut, så det får bli någon annan gång. Men vi bestämde oss iaf för att åka till forum. Fast jag köpte inget förutom en Very-Berry och lite godis på JAMJAM. Louise köpte lite julklappar, godis och någon smink sak till sig själv (?).

Jaja sen åkte vi hem fast med olika bussar, eftersom vi bor åt helt olika håll typ. Och oj vad mörkt det var när jag skulle gå hem från busshållplatsen. Kändes som klockan var nio fast den var typ 5 :P

Nej nu ska jag ta och duscha, sen läsa någon hemkunskaps grej och kanske lägga fram lite kläder till imorgon fall jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0