Snö

Ja jag tänker itne skriva så mycket om att det snöar för det ser nog alla själva.

Idag så har jag varit i skolan det ändå lite udda som vi gjorde var att jag och hela min klass typ var tvungen att gå på lucia träningen för att vi är kultur klass. Så vi gick dit och sjöng lite sånger och så. Sen fick man välja om man ville gå mer eller inte, jag och resten av min klass valde att fortsätta då man får missa lite lektioner ;)

Efter Lucia grejen så slutade vi och jag gick då hem till Ronja ett tag, jag skulle hjälpa henne att fota några bilder typ. Vi blev i alla fall helt blöta på väg till henne så när vi kom in så satt vi fixade oss ett tag. Sen vid 20 över tre så var jag tvungen att gå hem för att hinna vara med kaninerna. Så jag börjar då gå hemmåt i skit vädret och blir helt dygnsur. Min tår var som djupfrysta när jag kom in och hela min lår och kinder, näsa , ALLT var rött och kallt som is.

Jag bestämde mig då för att det inte var någon ide att släppa ut kaninerna för Gucci skulle ändå bli som en snöboll :P Men jag böt deras vatten och fyllde på med mat innan jag sprang in igen.

Och nu sitter jag här inlindad av en filt och dricker varm choklad ;) Haha som ni kanske märker så gillar jag inte snön eller kylan särskilt mycket. Jag tycker bara att det är mysigt på jul afton och ny år och ibland om det inte snöar men är snö täckt på marken och solen skiner och man är och har snöbolls krig med en kompis eller nåt.




Gammal bild, Jag ser ut som en tomte just nu ;)

Kram På Er

Kommentarer
Postat av: lina nybo

SNÄLLA EN SMINK VIDEO

2010-11-09 @ 17:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0