Skola imorgon..

HejHej!

Idag så har jag inte varit med någon kompis utan jag har bara varit hemma. Farmor var här idag också hon hade bakat två äppelkakor :)

Sen när farmor åkte så gick jag och pappa ut. Han tog fram lite vertyg och sånt medans jag släppte ut kaninerna och städa ut allt halm och sånt ur kaninhuset. Sen så började pappa snickra lite. Så nu har vi gjort klart dörren till deras bur också, den blev ganska cool faktsikt. Vi skulle igentligen bygga taket också men det var så kallt och mörkt så vi gick in istället. Asså dom har ju ett tak såklart men det är bara ett tillfälligt med nät. Vi ska typ lägga på någon spån skiva eller något sen.

Ja efter bygget så gick jag in och det blev thaisås grej med nudlar, mums. Och nu så sitter jag här och försöker räkna ut vad jag ska göra på franska läxan, jag har ju varit sjuk så jag fattar ingenting. Jag väntar också på ett viktigt mail. Men det tänker jag inte säga något mer om nu, lite små hemligt sådär ;) Säger senare om allt gå rätt till, hoppas att allt löser sig skulle vara så kul!

Nu ska jag ta och fråga Ebba om hon kan hjälpa mig med franskan och sen ska jag nog måla naglarna.

Kanske vita naglar vore fint?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0