Sjuk Idag också :/

Ida gså har jag också varit sjuk, men nej imorgon ska jag gå! Jag har varit sjuk i typ en vecka nu jag måste ju gå snart liksom. Imorgon ska jag också vaccinera mig, lite nervös.. Men det ska nog gå bra!

Idag så har jag inte gjort något intressant bara legat i sängen och kollat på film typ. Sen så gick jag ut till kaninerna ett tag. Det regnade ute så jag satt bara med dom inne i kaninhuset, jag släppte ut dom på golvet och dom sprang runt och slickades och hoppade upp på mig. Och gnagde sönder lite påsar ;) Dom är så söta så! <3

Nu ska jag gå ner och titta fall jag verkligen ska vaccinera mig imorgon eller om det var senare i veckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0