Så mycket Bättre + Popcorn

Ja, som ni kanske fattar av rubriken så tittar jag på "så mycket bättre" och äter popcorn. Mamma och Pappa är borta ikväll och jag borde igentligen ringt någon kompis och frågat om vi kunde sova över. Men jag orkar helt enkelt inte , så istället sitter jag här själv vid tvn och äter popcorn. Ensam jag vet :P Men jag chattar samtidigt iaf ;)

Nu ska jag nog ta och sätta på en film, förut idag så såg jag "Scott Pilgrim VS the world" den var ganska bra men lite halv skum. Han skulle typ slåss mot en tjejs gamla ex och dom blev typ svårare och svårare att slå och varje gång han slogs mot någon så blev det typ som ett data/tv spel :P haha ja somsagt lite skumt

Aja ska nog fortsätta titta på "så mycket bättre" eller så sätter jag på filmen "grown ups" får se hur det blir.

Mys Outfit :)

Lite popcorn , hihi

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0