Ointressant dag!

Som rubriken säger så har jag verkligen inte gjort något intressant idag. Det är därför jag inte har bloggat. Har föresten lite läxor och så måste jag typ hinna göra en keynote till franskan tack vare Alva och Inez, morr..

Men jag kan skriva lite korta ointressanta saker som jag gjort idag:
  • Min klocka ringde inte på morgonen
  • Frös på väg till skolan imorse.
  • Fick läsa ur tusen och en natt på svenskan
  • Hade franska och Louise hållde på och skratta på sig
  • Jag och gabbe försökte lära oss att spela Airplanes på varsin Keybord på musiken
  • Jag och Emma väntade 20 minuter på att Louise skulle sluta, men hon kom aldrig
  • Dennis och Rasmus hjälpte mig med matten, värsta konstiga uppgiften
  • Spelade fotboll med Dennis inomhus, sen började han sjuta bollar på mig så jag sprang och låste in mig på toan
  • Tittade på Robinson


Kommentarer
Postat av: Louise

haha hanna jag gick jue hem för du inte ville göra nåt<3 gmn<3 vi måste göra nåt snart<3

2010-11-19 @ 08:47:23
URL: http://avloollo.blogg.se/
Postat av: Louise

gud vad ledsen du ser ut på bilden

2010-11-20 @ 20:52:22
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0