Lördag :)

Hej Bloggen!

Nu så sitter jag och myser med en filt runt om mig. Det är ganska kallt i vårat hus, för våran värme som värmer upp huset och vattnet har slutat funka. Så aa men pappa har typ lyckas sätta på någon nödvärme eller nåt. Så det är inte is kallt iaf.

Jag har inte hunnit göra så mycket, varit ute med kaninerna och tagit en dusch.
Nu ska jag nog ta och titta lite på på Gossip Girl och forsätta snacka med Louise. Hon ska åka iväg till en marknad och sälja lite saker. Synd, för jag skulle vilja göra något med henne. Men det får väl bli någon annan dag.

Jaja nu ska jag se lite Gossip Girl. Jag har sett lite avsnitt då och då på tv men inte fattat typ någonting. Så nu har jag börjat se om från säsong 1. Och det är faktiskt sjukt bra! Typ nya favorit serien om jag ska vara ärlig ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

LOOOVE YA<3

2010-11-27 @ 23:09:14
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0