Köpt skor

Idag har jag inte gjort så mycket.

Vaknade runt 09.30 imorse och vid 11 åkte jag och mamma till forum. Vi köpte skor till mig eftersom jag spillt måla färg på mina nya :P Smart jag vet, och det är så synd för dom var fett fina :(

Men ja jag köpte i alla fall två nya par. Ett par är varma och snygga som jag kan ha när det är kallt men inte så blöt för dom läcker in ganska lätt.
Det andra paret är vattentäta, men inte alls lika fina som dom första. Men dom funkar i alla fall nu när det är så slaskigt.

Har ingen bild på skorna just nu, men kanske kommer imorgon :)


Jag just nu, ganska mörkt för att jag sitter och tittar på en film ;)



Kommentarer
Postat av: amanda

fiin blogg! :D

2010-11-14 @ 14:49:49
URL: http://amandamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0