Kompis?!

Hej Bloggen!

Idag så har jag inte gjort så mycket jag har tittat på Narnia 2 och Harry Potter tror jag att det va? Sen så har jag varit ute med pappa och byggt kaninbur. Så nu är den klar bara lite små saker som ska fixas :)

Imorgon så vill jag verkligen vara med en kompis. Känns som jag aldrig är med kompisar och vi bara kommer längre och längre ifrån varandra.. :(

Jag har också sett att jag fått lite kommentarer att jag ska lägga upp bilder på min nya kanin <3 Eller jag är igentligen bara fodervärd just nu men jag ska nog bestämma mig för att behålla honom, då han är den snällaste och socialaste kaninen jag nångonsin träffat. Men jag skriver ett inlägg om honom imorgon istället med bilder och så :)

Ja men iaf om det är någon som vill hitte på något imorgon så RING MIG! Haha
Vem som helst som kan Gabbe, Cleo, Lollo, Emma Ronja, Ebba , vem som helst! :)


Jag ser lite läskig ut, men Saknar iallafall :)<3

Kommentarer
Postat av: Louise

JAG VILL<33 hih

2010-11-21 @ 10:15:15
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0