Kaninerna idag

HejHej!

Idag så hade vi skola, hände inte så mycket. Vi hade typ det vanliga och på idrotten så körde vi lite badminton sen så fick dom som ville göra om ett test sak. Man typ springer mellan 20 meter sen så piper det. Men jag gjorde inte för jag hade ont i magen.

Efter skolan så gick jag bara hem. Åt lite mellis och tog sen på mig tjocka kläder och gick ut till kaninerna. Var ute med dom lite mindre än en timme sen så gick jag in och drack varm choklad. För det blåste jätte mycket.

Nu har jag hunnit titta på big bang Theory och ung och bortskämd som jag har missat.
Men nu ska jag ta och spela lite spel och kanske gå ner och äta. Är lite hungrig, hoppas pappa har börjat med maten.


Jag är sjukt sugen på sånna här kakor! Undra fall jag har så jag kan baka sånna nu...


Föresten ni glömmer väl inte Greys Anatomy ikväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0