I'm Back ;)

HejHej!

Jag vet att jag har haft lösen ett tag. Men det var för att jag tänke ha det först men bestämde mig sen för att bara ta en liten paus istället. Men nu är jag tillbaka i alla fall!

Nu som säkert alla vet, har det ju varit höstlov i en vecka. Väldigt skönt tycker jag fasten jag inte gjort särskilt mycket. Lollo har varit bortrest hela lovet, tyvärr :( Saknat henn sjukt mycket! Har itne haft så mycket att göra bara för att hon varit borta mina andra kompisar har typ också varit borta eller dissat lite..
Fast förra helgen så sov jag över med Gabbe. Vi hade kul och geekade tv spel ganska mycket. Och idag så har jag fixat lite hos kaninerna, pappa har lagt in nytt golv så nu är det bara att vänta på nya burar också. Ska bli kul med lite förändring!

Vänta lite..hur mycket är klockan.. ÅH Louise är nog hemma nu. Jag ska ta och sms henne måste ju få veta hur hon haft det i London.

Har inga roliga bilder just nu men jag bjuder på en gaaammmal video, som jag och Ebba spelade in för typ ett år sen :P



Haha, jag hoppas att ni fattar att vi var lite flummiga :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0