I feel the mambo ieeha

Nu sitter jag och sjunger på Mambo igen. Men jag ska snart ta och dra mig neråt.. Alltså till nedervåningen inte typ dra mig ner på golvet och sätta mig där och deppa eller nåt :P
Känner mig faktiskt ovanligt glad! För att............. nej ni får vänta tills på fredag. Då ska jag säga varför, det är ingen stor grej precis men jag blir glad av småsaker ;P haha nu kommer säkert Louise ta och ringa mig och ba VAD ÄR DET?!
Men det behöver du inte göra, för det är det som vi pratade om förut så det är ingen toppnyhet precis.

Aja nu ska jag gå ner och äta en macka och försöka att vara glad ett tag till. Har varit lite allmänt depp dom senaste dagarna, vet inte värför precis men nu känner jag mig i alla fall glad igen. Så jag hoppas att det fortsätter imorgon också!

Föresten alla som går i min klass eller 7b1 jag kommer typ vara borta dom första lektionerna men jag kommer vid lunch. Så om någon lärare undrar var jag är så är jag hos doktorn :) Önska mig lycka till ;P

Jag just nu, jag håller mig för näsan för jag har en finne :P

Kram

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, jag vet inte riktigt vad den heter, men märket är iaf Braun typ haha x)

2010-11-16 @ 07:22:30
Postat av: Louise

vadå haa braun fett coolt namn<3 Lycka till Hanni cool

2010-11-16 @ 08:47:02
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0