Friday

HejHej!

Nu är det Fredag, äntligen! Känns som det har varit en väldigt lång vecka. Idag så har jag varit i skolan, vi hade SO, Engelska och No sen så slutade vi. Men jag och mina kompisar stannade kvar och åt lunch, för det var pannkakor med fruktsallad, mums.

Efter det så stannade jag kvar och snackade till typ halv 1 sen så gick jag hem.
När jag kom hem så gick jag ut med kaninerna. Skulle fixa ny bur till Gucci eftersom Lilleman och hon har börjat bråka. Och så fixade jag om med hagarna, böt vatten, hämta grönsaker och fyllde på med mat. Jag fixade också lite mysigt med halm och hus och sånt i Guccis nya bur. Sen så kunde man ju inte låta bli att pussa och krama kaninerna lite också.
Sfix (nya kaninen) rymde föresten 3 gånger på typ 5 minuter, haha han lyfte typ upp hela kompostgallret och smet under. Sötnosen <3 Men det var inga problem att fånga honom igen, han är ju så snäll.
Nu har jag i alla fall precis kommit in igen, så dom fick nästan vara ute 2 timmar. Inte så jäätte mycket, men det är ju så jädrans kallt ;)

Jaja, nu hade jag tänk äta lite Mellis, kanske Sms:a Ronja och Emma och fråga fall dom vill göra nåt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0