EMA

Hej!

Jag tittade in på Kenzas blogg och kom då på att det är EMA ikväll. Jag ska helt klart se det, jag har ju sett massa nominerade och videos och sånt på MTV i veckan. Hoppas att det blir ett roligt pogram, jag ska nog ladda med lite popcorn och julmust till det också :)

Men jag vet dock inte om jag kommer orka se hela pogramet, inte för att jag vet hur länge det håller på. Men det är ju skola imorgon.

Oh juuste nu kom jag på ännu en grej som jag vill se ikväll. *Går in på svt's hemsida och ser när det börjar*. Nu säger mamma att dom hade uppehåll för det pogramet i USA så det blir inget The Event ikväll.


Nu ska jag ta och packa lite jumpa kläder till imorgon. Kommer ni se EMA på MTV ikväll?



Katy Perry på EMA 2009




The Event avsnitt 4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0