Been Here All Along

Hej Bloggen!

Just nu sitter jag och lyssnar på lite music och tänkte gå ner och poppa lite popcorn eller värma varm oboy. Vet inte riktigt vilket av dom, men jag är sugen på något mumsigt.

Idag har jag varit med Ellen och Cleo. Dom slutade nästan samtidigt som mig och efter det så gick vi hem till Cleo. Vi spelade lite dator, åt mellis och sminkade, fixade håret på Claudia. Hon blev super sexig ^^

Imorgon så skulle jag igentligen åka och handla julklappar med Gabbe. Men jag ska nog fråga fall vi kan göra det på Torsdag istället. För jag har inte hunnit vara så mycket emd kaninerna på den senaste tiden.

Jaja, ska gå nu och sen ska jag också fortsätta titta på Gossip Girl, har sett två avsnitt idag också och nu måste jag vänta 54 min innan jag kan se igen.
En väldigt tråkig sak hände också idag! Det spilldes ut vatten som rann rakt på min dator, så nu är den typ helt sönder. Men ska lägga in den på lagning imorgon så hoppas veerkligen att den går att fixa och att jag inte behöver betala typ 4000 för att fixa den!


Kommentarer
Postat av: sara - careebox

Grattis, du var en av de fem som blev lottad till månadens blogg på min blogg :D Kommer att länka dej i min meny HELA december :) Och i alla mina inlägg i en vecka (altså till den 8 december)

Kram

2010-12-01 @ 17:10:56
URL: http://careebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0