Trött

Hej!

Sitter på Petters mac just nu. Mamma och pappa är borta inatt så brosorna har *räknar* 6,7-8 kompisar hemma. Igentligen skulle Louise också komma hit men hon var lite rädd för att bli sjuk tror jag ;)

Jag sitter och tråkar ihjäl just nu. Har verkligen ingenting att göra. Har precis sett någon film typ gladiator eller nåt sånt hette den. Inte riktigt min typ av film.. Men nu ska jag nog ta och fixa iordning lite i rummet. Sen ta och sätta på ett gossip girl avnsitt. Var länge sen jag tittade på det nu eftersom jag inte har haft någon mac. Hoppas VERKLIGEN att jag får den på måndag. Annars kommer jag ta och skälla lite på Rickard som har sagt att jag skulle få den för typ 2 veckor sen.



Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0