Ta ett bad

Jag hade precis tänk ta ett bad men toan är upptagen just nu.
Så passar på att blogga.
Har inte gjort särskilt mycket idag. Ritat lite på ritplattan kanske kan lägga upp något jag ritat sen men sitter mest och kluddar små söta gubbar och bara ritar runt :P Orkar inte rita seriöst för att jag är skit dålig just nu.

Har föresten läst klart Fallen Ängel. Eller jag gjorde det igårkväll. Den var så jävla bra så jag kunde inte sluta läsa :P Fast den var lite läskig i alla fall om den skulle komma på film så skulle den kanske vara lite Thriller aktig iaf. Men det var bra också fast lite väldigt skum.

Jaja ska fylla badkaret nu.

Mina nya badgrejor (skumbad, badbomber och någon annan bubbel sak?) sen så kan man också se min myysiga morgonrock/badrock <3

The Best Book Ever! Okej nu ska jag inte överdriva, TTS är ju såklart dom bästa böckerna men den här är näästan lika bra som dom. Den ligger tätt bakom "genom dina ögon" som är tvåa på listan :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2010-12-26 @ 18:42:55
URL: http://paulineart.blogg.se/
Postat av: Louise

hanna börja bloggaaa<3

2011-02-05 @ 12:33:16
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0