Snabbt

Bloggar lite snabbt nu bara för ska ner och mysa lite med släkten. Vi har i alla fall tittat på Kalle Anka, ätit julbord, fått besök av tomten (:P), öppnat paket och sen så har vi bara ätit lite smått chips, godis och sånt.

Kan skriva lite av det jag fick orkar inte skriva allt:

En ritplatta kostar ganska mycket (1000-2000)
Värsta målar kitet
Badskum, badbomber och sånt
En skit snygg mascara
Fallen Angel (skit bra bok, lollo vet)
Jätte skön morgonrock
Konståknings skridskor
D&G handväska (troligen falsk ;P)
Presentkort i forum 500kr
Och lite söta saker från mina kompisar

Snygga mascara + Eyeliner

Lådfodralet som plattan låg i

Louise om du läser det här så måste du svara VIKTIGT! Fick du en iPhone eller inte? Ring mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHA!!!!!!!!

neee asså de va min kompis som skrev de (elin) har lxm blogg tsm ;)<3



fiiint :)

2010-12-24 @ 21:10:56
URL: http://nackasolnabarn.blogg.se/
Postat av: gabbe

fick också en likadan:D (fast fick du small elr medium? fick small, men det var för att jag fick så många andra fina presenter) :D

2010-12-25 @ 11:08:48
Postat av: Louise<3

hej snoppis<3

2010-12-25 @ 13:00:52
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0