Kusinerna Idag

Hej!

Idag så har två av mina kusiner kommit hit. Dom är tre och fyra år gamla. Super söta och snälla :) <3 Dom kom typ halv 12 kanske och jag som var uppe vid tio idag hade hunnit städa kaninburarna. Vilket var skit jobbigt! Men iaf vi gjorde ganska många saker. Först var vi ute och gosade med Sfix, sen så bakade vi pepparkakor, tog kristyr sak på några också, byggde koja, busade runt med Petter, tittade på tv, lekte med gosedjur, gjorde glaslycktor, pysslade med lera,åt lunch och fikade. Ja vi hann ändå med ganska mycket.

Nu har jag lite ont i huvet och ska nog ta och titta på lite Gossip Girl eller kanske gå ner och titta på Kung Fu Panda som går på tv ;P Hehe, jag har inte sett den.


 Jag och Louise i våras (?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0