Kom precis på..

att Petter har Photobooth så jag kan ju lägga upp lite bilder. Så eftersom det har varit bild brist dom senaste dagarna så tänkte jag bjuda på några jag tog precis. Men först hade jag bara tänk skriva lite kort om vad jag har hållt på med idag.

Vaknade runt 11. Halv tolv gick jag ut till kaninerna men frös typ ihjäl så jag gick in kl 12 igen. Sen så tog jag en dusch och satte på mig kläder. Efter det åkte jag och pappa iväg och handlade julgran och pantade 8 fulla påsar med läskflaskor typ (mina brosor dricker läsk 24/7). Jag och pappa körde dock fast på vägen dit så då fick brosorna komma med spadar och grejer för att få loss oss :P När vi kom hem igen så sminkade jag mig väldigt snabbt sen så åkte min familj in mot stan för att gå på julbord med släkten. Vi var typ 25 pers som skulle äta så vi fick ett eget bord på resturangen. Vi åt iaf mat och jag busade lite med mina kusiner. Sen så fick jag typ som en godis korg av min morfar. Vilket mina mindre kusiner också fick dom lite större grabbarna fick trisslotter istället. Men Dennis var den ända som vann han vann typ 100 kr :P

Nu är jag iaf hemma igen och har precis gjort färdigt julkort till mamma och pappa. Ska handla deras julklappar imorgon + några kompisars. Jag och Cleo ska typ stanna kvar i stan efter bion som vi ska se imorgon med skolan.

Jaja nu ska jag se fall mamma och pappa har slagit in presenterna än så jag kan få gå ner.
Jag just nu:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0