Knas

Sitter på Petters mac somvanligt eftersom Rickard sa att jag inte kommer få min dator förens efter jullovet! Asså är så jävla arg, skit saft f***a.  Jaja nu ska jag inte sura det är ju ändå jullov och om bara några dagar är det julafton. Det bästa med julafton tycker jag nog är julaftonsmorgon när man kommer ner och mamma har satt på lite tyst julmusik, tänt lite ljus och tagit fram pepparkakor och sånt. Och så kommer man ner och tar min julstrumpa som hänger på trappräket och går iväg till vardagsrummet där julgrannen stor och lyser. Åh det är så mysigt!

Nu hade jag tänkt försöka lista ut vad jag får i present av mina kompisar. Hoppas verkligen jag får smycken av någon det var det jag önskade mig allra mest! Men det är säkert jätte bra saker!

Föresten om ni undrar över rubriken så menade jag lite inlägget jag skrev imorgon. Det var nämligen så att jag satt och skrev och det låter typ jätte mycket när man skriver på tangetbordet på den datorn jag satt på. Så då börjar Rasmus banka i väggen för han låg och sov så jag behövde sluta för annars skulle säkert han komma och typ flippa ut lite x) Hihi KNAAS! ;)

Julklappar från Ronja, Gabbe och Louise. Öppnade Emmas i skolan och har inte fått Claudias än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0