Julklappar ^^

Hej bloggen :)

Idag så gick jag först hem från skolan och hämtade pengar och sånt. Sen så gick jag upp till korset och mötte upp Louise i froum. Vi hade bestämt oss för att handla julklappar. Jag lyckades köpa till alla, fasten det blev lite stressigt på slutet eftersom Louise bara hade två kvar att köpa till. Men jag hann ändå och är ändå ganska nöjd med julklapparna. Det är ju lite svårt att hitta värsta grejen för 50 kr. Men det blev nog lite mer..

Jag köpte iaf till Emma, Gabbe, Ronnie, Cleo och Louise. Haha jag och louise fick gömma oss lite för varandra när vi handlade till oss och typ skrika till varandra att dra här ifrån ;P Jag hade igentligen tänk fråga Ebba fall hon ville byta också (vi gjorde alltid det förut) men det kanske skulle ha blivit lite för många att köpa till, så det får väl bli något annat år :) 

Jag har också hunnit med at äta lunch och slå in alla paket, jag kom hem klockan 7 tror jag. 



 


Kommentarer
Postat av: Louise

hhhahahhaahahahahhahaahahahaahhahahahahahahahahahahahhaahaahahaahhaaahah lite... nej men älskar dig<3

2010-12-07 @ 21:05:51
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0