Harry Potter

Hej!

Nu var det typ en timme sen jag kom hem. Jag och Louise har ju varit och sett Harry Potter. Jag kan berätta lite om biobesöket ;) 

Fem över tre så började jag springa mot bussen, som var försenad så jag hann med den. På bussen så ringer jag Louise och säger att jag är påväg och precis då så säger hon att hon går in i duschen. Men hon är i alla fall klar när jag kommer så jag behövde inte stå utanför dörren och vänta. Då går vi in och sminkar oss och kammar håret. Louise sminkar mig skit snabbt så jag såg ut som jag vet inte vad :P Och sen så sminkar hon sig själv i ungefär 20 minuter. Då säger jag åt henne att vi måste åka, men precis då så kommer hon på att hon måste hämta pengar och plånbok och massa grejer. Så det slutar med att vi får springa mot bussen. Vi hoppar på en buss och frågar fall den går till Nacka Station och busschaffören säger ja. Sen lite senare så märker vi att vi är påväg någon helt annan stans så en kille hjälper oss av bussen och Louise börjar fråga alla vi går förbi hur man kommer till Nacka Station. Efter en dels letande och ett par bussar som åkt förbi så går vi ändå på rätt buss. Och när vi kommer till Nacka Station så börjar Louise spamma på stopknappen och typ puttar ut mig mot dörren ,så jag hinner inte säga till henne att vi igentligen ska av en station senare. Så vi går av och börjar gå/jogga mot bion eftersom den börjar om 20 minuter. Efter en kvart är vi ändå framme och beställer biljetter och sånt.

Vi ser på Harry Potter och jag försöker att koncentrera mig så mycket som möjligt fasten Louise år plötsliga skrattanfall, smeker mig på kinden och typ pratar skithögt hela tiden. Men vi har i alla fall ganska kul.
Efter bion ringer vi Louise pappa som säger att han kommer om en halvtimme. Jag och Louise går och handlar choklad och sätter oss och pratar. När vi ser Fredric och Sofia (Louise syster och hennes pojkvän). Vi öljer med dom bort till ICA igen och åker sen hem med Louises pappa.

Okej blev en ganska lång text, ingen kommer orka läsa men aja.


 Söta Dobby :)


Kommentarer
Postat av: Louise

AHHAAHHAHHAHAHA ajaha<3 aaa såå syynd ba doby dör ;(<3

2010-12-04 @ 11:46:52
URL: http://avloollo.blogg.se/
Postat av: Ebba

HAN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ LÄSKIG!!!!!!!!!! :O hahhah

2010-12-04 @ 16:02:14
Postat av: Claudia:)

Jag tkr Dobby är typ ful/söt hihi. Han ser liksom läskig ut fast liiite söt;P

2010-12-07 @ 09:37:20
URL: http://bestofclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0