Gruvan rasade!

Hej Bloggen!

Som jag skrev igår så gick jag bara hem idag, är med Gabbe imorgon istället. Men vi får se fall vi åker till forum eller inte, eftersom jag typ kommer behöva betala 1000 kr för min trasiga dator. Men vi får se hur det blir, hoppas IT killen kan fixa den utan att lämna in den på lagning. Så eftersom den är på lagning så kommer jag inte kunna blogga lika mycket. Fast jag har ju några andra datorer att sitta på men jag är ju upptagen med att titta på Gossip Girl också ;)

Idag så var vi föresten i en gruva, det var ganska häftigt faktiskt. Och jag skrev ju i rubriken att gruvan rasade men det gjorde den inte. Visst är jag busig :P


Har inga nya bilder eller nåt eftersom jag sitter på min andra datorn. Men det finns fullt med kort från typ 2:an,3:an,4:an
Men jag antar att visa skulle döda mig om jag la upp visa bilder ;P Så lägger upp den här istället:


Inte världens snyggaste bild kanske, men tycker ändå den är ganska söt på mig och Ebba.
Liksom ser ni mitt rum :P










Kommentarer
Postat av: Littlemonkeys - Ebba, Elina & Ellen

Cool blogg <33

2010-12-02 @ 16:04:27
URL: http://littlemonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0