Fallen Ängel

Förlåt för att jag inte bloggat så mycket. Men jag har legat och sett på film och läst Fallen Ängel typ hela dagen. Den är så sjuuuukt bra. Fast lite annerlunda, inte riktigt som twilight utan lite mer scary weird liksom :P Men ändå skit bra LÄS DEN! haha

Sen så har jag också prövat min ritplatta. Den var JÄTTE BRA! Men jag måste rita lite mer på den för att vänja mig lite ser helt sjukt ut nu när jag ritar nåt :P Jag fick en Wacom Bamboo som är medium står så den är kanske ungefär som att rita på ett A4 eller nåt sånt.

Jaja ska ta ut en Pizza ur ungen nu.

Kram

Kommentarer
Postat av: Louise<3

den boken e assbra<3

2010-12-25 @ 17:16:58
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0