Bio Idag

Äntligen fredag!

Är hemma just nu och har ätit lite mat och tittat på Vampire Diaries avsnittet som kommit. Det var väldigt bra, det bästa på säsong 2 hittils. Snart ska jag ta och packa ihop lite grejer och sen ut till kanierna. Efter det så ska jag ta en dusch och sen åka hem till Lollo. Vi ska nämligen gå på bio ikväll. Mys Mys!

Jag har föresten inte fått tillbaka min Mac än, kommer nog få den på måndag eller tisdag. Men så måste man ju betala 1000kr! Jävla skit *****!

Jaja ska ta och ringa Louise och säga att VD har kommit.

 
R.I.P


Kommentarer
Postat av: Louise

saknar honom också hann bara se hann än gång :(<3

2010-12-03 @ 21:42:42
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0