Cleo's Landställe

I Måndags, Tisdags och idag har jag varit på Cleo's landställe.
Vi hade skit kul och tog massa bilder som kommer komma upp här senare :)
Vi badade i havet coh i sjön, gick fram och tillbaka till Ica och köpte godis, såg på film en störd film som var skit dålig, en om typ en läskig gubbe och Bert :P
Vi lagade mat och diskade, skrattade och hade helt enkelt väldigt kul :D

Vi fick skjuss hem av Cleos pappa typ kl 4. När jag kom hem så städade jag kaninernas bur och släppte ut dom, dom fick vara ute typ 4 timmar och så gav jag dem maskmedel.
Sen så har jag tagit en dusch och tvättat håret. Och nu sitter jag och chattar med Cleo :)


Nu ska jag ner och måla naglarna för vi ska typ åka till Grönan imorgon (Gabbe, Lollo, Cleo och jag).

Puss På Er


Kommentarer
Postat av: Louise

bloggar du på den här bloggen<3

2010-08-15 @ 00:40:32
URL: http://ofverstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0